Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 23 March 2012

Not Bad for me.. but Terrible for my FamiLy!

emm.. apakhabar semua??!! 
diharapkan agar semua para blogger hari ni sihat2 semua da ceria ceria selalu..
saya nak kongsikan satu cerita, kira macam pengalaman macam tu lahh... namun bukan lah pengalaman,, setengah lahh... hahaa..
sedia maklum sebelum cuti ni, pasti semua sekolah ujian kan? sama juga dengan sekolah kami.. masa cuti tu, berdebar2 rasanya nak tahu keptusan masing2.. hehee..jadi, keputusan saya adalah hasil usaha saya sendiri.. hehe


Isnin..


Pendidikan Moral
-yaa..hari pertama bersekolah dan Kertas ujian Pertama yang saya terima..Pendidkan Moral gelaran diberi.. hahaha..awal pagi.. lpasbalik dari bertugas(saya ni pngawas veteran nak pencen sudah) cigu tersenyum tengok saya.. hehe.. lpas semua pelajar sampai kelas, cigu pun bagilahkertas ujian.. 
        " ok kelas, Markah paling tinggi adalah Dominic Anding.. 94.."
gulpp!!!hahahaa... gembira rasa dihati..
-almaklum, ini adalh berkat usaha saya selama ni.. saya tak pernah tinggalkan kerja P.Moralcigu ni.. dan yang bez nya, saya buat semua latihan cigu ni dengan hasil titik peluh saya sendiri.. daripada saya meniru, lebihh baik tak perlu buat.. kan?


Bahasa Malaysia
-Seterusnya, kertas ujian kedua saya pula..yaa.. BM.. sabjek paling saya sayang..actually, saya admire cigu BM saya tuu.. hahaa..  thats why la saya minat..emm, mArkah saya kali ni plak 61.. not bad.. tetapi perlu usahakan lagi.. kali ni, saya salah buat bahagian rumusan.. dsebabkan nak melebih-lebih, saya tulis bahagian kesimpulan tu menggunakan SEBAGAI INTIHA.. hhahaa.. totally salah!! untukmakluman pembaca, format bahagian rumusan>kesimpulan, anda hanya bileh gunakan 3 pekataan untuk mengungkapkan penyimpulan..iaitu, KESIMPULANNYA,KONKLUSINYA, DEDUKSINYA... hahaa..
-sebagai hukuman, saya dihukum untuk menulis perkataan KESIMPULANNYA sebanyak 1000 kali!! yaaa.. 1000 kali!! emm.. memang lenguh lerr tangan menulisnya.. tapi saya tetap buat,..sebab ini semua keslahan saya yang terlalu nakmemandai buat kerja.. hahaaa..




Bahasa Inggeris


-Kertas Ketiga saya pulak.. Bahasa iNggeris..saya merangkul markah sebanyak 67 jee.. hehee.. komen cigu, karangan saya mantap, cuma mengelirukan dan terlalu panjang.. hahahaa.. so.. no komen wit it.. hehee




Physics
-yahh.. paper ke-4.. pembunuh.. saya dapaaatt 18 saja..!! huhuhuuuu.. teruklahh.. ternyata saya bukan dilahirkan untuk bidang enjinier.. hehee..punya lah panjang jawapan esei yang saya bagi.. tapi, dapat 3 markah saja..! ceii.. hahahaa.. 








--untuk hari isnin, keluar 4 paper saja.. hehee..jadi, lain kali saya kontiniu yang lain plak k.. hehe---

No comments: