Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 12 October 2011

juz For Updating reason.

Emm..apa aku nak share ari ni ye?? minta maap la kengkawan.saya tak tauyang saya ni kind of kuat memrintah.
saya buat semua ni adalah unruk kebaikan semua.
Jika saya dalam sesuatu proses melengkapkan target,saya memang cukup serius.
namun jika saya dalam proses 'free',mmg saya tersangat gila.org disekeliling saya akan ktwa.
namun bila saya serius,org akan meluat.
tapi tahukah anda, jika saya tak serius..kamu semua takkan dapat apa2 daripada saya.seriously.
saya tak tau nak luahkan perasaan saya macamana.dan ini adalah saya. setakat ini, walaupun saya banyak kawan.takpernah ada seorang pun.diulangi, TAK PERNAH ADA SEORANG PUN yang memahami kehendak saya yang kuat memerintah. comeon la..kmu semua dan kita sudah matang. jangan bersikap macam kamu masih di sekolah rendah. -kecewa-



No comments: