Pages


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 19 October 2011

SENIOR SAYA???!!

huhuh.. inilah pertama kali dalam hidupku..
cabaran yg dihadapi.. 
barusan hari tu.. Kelab Kebudayaan 2011 ada menganjurkan Hari Kebudayaan.dimana aktiviti menari menyanyi diadakan. pada hari kEbudayaan tuh. 80% bermasalah dengan ava sistem(almaklum,sekolah tu dibina pada 1916)..jadi paham2 la macam mana
ok, beralih kepada crta asal..masatu, problem punya laa banyak sangat.. saya dan sorang tu mmg kuat bkerjasama demi mnjayakan Hari Kebudayaan 2011.yg akhirnya berjaya,

apabila semua settle.. kitorang pun balik dgn senang hati.dan gembira.>>yg pasti juri mmg badmood kerana masalah ava sistem.
bila balik tu, saya rasa lain macam. rindu plak dgn gang2 yg brsama kami utk bkerjasama tuhh.trutama dgn cik yg aku mksdkan tuhh..
malam punya malam, saya mcj dia.-tanya benda lain laa,sngaja demi mengatasi masalah rindu-
tetiba dia request saya.-paham2 laa...!-
guullpp.. adakah ini suratan? atau kebetulan?? apa pendapat korang? dia adalah senior saya.. huhuu.. wlopun cinta tak mengenal usia.. but it kind of different case for me( berbahasa pulak daa.. haha)..

No comments: